قيمت دستگاه حضور و غياب قيمت دستگاه حضور و غياب .

قيمت دستگاه حضور و غياب

گيت كنترل تردد چيست ؟

به موانعي كه در مسير ورودي و خروجي مكان‌هاي مختلف براي كنترل تردد و جابجايي افراد قرار داده مي‌شود گيت كنترل تردد يا Traffic Control Gate مي‌گويند. مبدا اين نام خود واژه گيت (Gate) به معناي دروازه يا محل ورود و خروج افراد است. يكي از معروف‌ترين مثال‌ها گيت فروشگاهي است. حتما انواع گيت‌ها را در مكان‌هاي مختلفي مانند باشگاه‌ها، بانك، مراكز امنيتي و يا بعضي از ادارات ديده‌ايد. به كار بردن گيت كنترل تردد باعث آسان‌تر شدن كنترل ورود و خروج افراد در مكان‌هاي پرتردد مي‌شود. استفاده از اين ابزار براي مديران سازمان‌ها و ادارات مختلف نيز مزايايي را به همراه دارد.

كاربرد گيت
در جامعه امروزي و در هر مكاني كه تردد نفرات بالايي را تجربه مي‌كند و هر سازمان و اداره‌اي كه پذيراي جمعيت بالايي از مراجعين يا كارمندان است براي كنترل تردد در بخش‌هاي مختلف خود نياز به تجهيزات كنترل تردد احساس مي‌شود. گيت كنترل تردد در طراحي‌ها ، ابعاد و با هدف‌هاي مختلفي توليد شده و قابليت استفاده و به‌كارگيري در مكان‌هاي مختلفي را دارد. از اين ابزار امنيتي براي نظارت، پيگيري و كنترل ورود و خروج افراد در مكان‌هاي شلوغ و با هدف احترام به حريم شخصي و امنيت در مكان مورد نظر استفاده مي‌شود. مكان‌هايي مانند :

ايستگاه اتوبوس
ايستگاه مترو
راه‌آهن
ايستگاه حمل و نقل درون شهري و برون شهري
ورزشگاه
باشگاه و استخر
استاديوم
شهربازي
سينما و موزه
بانك
شركت هاي فناوري
ادارات و سازمان ها
پادگان
زندان
مكان‌هاي امنيتي
و …
موارد استفاده و فناوري استفاده شده
براي كمك به پذيرش مراجعين در بخش ورودي
كنترل و محدود كردن دسترسي به بخش‌هاي خاص يك ساختمان
كنترل دسترسي و امكان ورود به شركت‌ها
استفاده از امكانات ورزشي مانند استخر، سالن و باشگاه
دسترسي به وسايل نقليه عمومي مانند اتوبوس، مترو و …
كنترل تردد در استاديوم، محل برگذاري كنسرت، مكان‌هاي تفريحي، نمايشگاه، موزه و …
اين گيت تركيبي از بخش‌هاي مكانيكي و الكترونيكي است و فعاليت آن‌را مي‌توان توسط برنامه مخصوص كه طبق نياز مشتري گيت طراحي مي‌شود كنترل كرد و گزارش كامل گيت را نيز توسط همين برنامه مي‌توان دريافت كرد. فناوري‌هاي مدرني مانند حسگر با قدرت بالا، برد الكترونيكي، نمايشگر و … مي‌باشد. بعضي از مدل‌هاي گيت كنترل تردد توانايي اتصال به سيستم مديريت ساختمان هوشمند BMS، آتش نشاني و سيستم امنيتي را دارند. بعضي از گيت‌ها از ابزارهايي مانند دستگاه باركد خوان و … نيز استفاده مي‌كنند.

منبع: قيمت گيت كنترل تردد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۳:۱۷ توسط:آماندا موضوع: نظرات (0)