قیمت دستگاه حضور و غیاب قیمت دستگاه حضور و غیاب .

قیمت دستگاه حضور و غیاب

گیت کنترل تردد چیست ؟

به موانعی که در مسیر ورودی و خروجی مکان‌های مختلف برای کنترل تردد و جابجایی افراد قرار داده می‌شود گیت کنترل تردد یا Traffic Control Gate می‌گویند. مبدا این نام خود واژه گیت (Gate) به معنای دروازه یا محل ورود و خروج افراد است. یکی از معروف‌ترین مثال‌ها گیت فروشگاهی است. حتما انواع گیت‌ها را در مکان‌های مختلفی مانند باشگاه‌ها، بانک، مراکز امنیتی و یا بعضی از ادارات دیده‌اید. به کار بردن گیت کنترل تردد باعث آسان‌تر شدن کنترل ورود و خروج افراد در مکان‌های پرتردد می‌شود. استفاده از این ابزار برای مدیران سازمان‌ها و ادارات مختلف نیز مزایایی را به همراه دارد.

کاربرد گیت
در جامعه امروزی و در هر مکانی که تردد نفرات بالایی را تجربه می‌کند و هر سازمان و اداره‌ای که پذیرای جمعیت بالایی از مراجعین یا کارمندان است برای کنترل تردد در بخش‌های مختلف خود نیاز به تجهیزات کنترل تردد احساس می‌شود. گیت کنترل تردد در طراحی‌ها ، ابعاد و با هدف‌های مختلفی تولید شده و قابلیت استفاده و به‌کارگیری در مکان‌های مختلفی را دارد. از این ابزار امنیتی برای نظارت، پیگیری و کنترل ورود و خروج افراد در مکان‌های شلوغ و با هدف احترام به حریم شخصی و امنیت در مکان مورد نظر استفاده می‌شود. مکان‌هایی مانند :

ایستگاه اتوبوس
ایستگاه مترو
راه‌آهن
ایستگاه حمل و نقل درون شهری و برون شهری
ورزشگاه
باشگاه و استخر
استادیوم
شهربازی
سینما و موزه
بانک
شرکت های فناوری
ادارات و سازمان ها
پادگان
زندان
مکان‌های امنیتی
و …
موارد استفاده و فناوری استفاده شده
برای کمک به پذیرش مراجعین در بخش ورودی
کنترل و محدود کردن دسترسی به بخش‌های خاص یک ساختمان
کنترل دسترسی و امکان ورود به شرکت‌ها
استفاده از امکانات ورزشی مانند استخر، سالن و باشگاه
دسترسی به وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، مترو و …
کنترل تردد در استادیوم، محل برگذاری کنسرت، مکان‌های تفریحی، نمایشگاه، موزه و …
این گیت ترکیبی از بخش‌های مکانیکی و الکترونیکی است و فعالیت آن‌را می‌توان توسط برنامه مخصوص که طبق نیاز مشتری گیت طراحی می‌شود کنترل کرد و گزارش کامل گیت را نیز توسط همین برنامه می‌توان دریافت کرد. فناوری‌های مدرنی مانند حسگر با قدرت بالا، برد الکترونیکی، نمایشگر و … می‌باشد. بعضی از مدل‌های گیت کنترل تردد توانایی اتصال به سیستم مدیریت ساختمان هوشمند BMS، آتش نشانی و سیستم امنیتی را دارند. بعضی از گیت‌ها از ابزارهایی مانند دستگاه بارکد خوان و … نیز استفاده می‌کنند.

منبع: قیمت گیت کنترل تردد


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۳:۱۷ توسط:آماندا موضوع: نظرات (0)